Dosarul se depune la sediul lucrativ al CFZRO prin reprezentantul desemnat de conducerea solicitantului sau prin servicii de curierat. În situaţia contractării serviciului de curierat, solicitantul îşi asumă eventualele incidente care pot apărea în timpul proceselor de livrare (pierderi, rătăciri ale corespondenţei, întârzieri etc.).
Cererile de reacreditare se vor soluţiona de către Comisia pentru avizare profesională în termen de maximum 30 de zile de la data depunerii acestora.
În cazul dosarelor incomplete, solicitantul reacreditării va fi notificat prin orice mijloc de comunicare cu confirmare de primire, având la dispoziţie 10 zile de la primirea notificării să completeze dosarul; în caz contrar, dosarul va fi respins.
Dacă solicitantul îndeplineşte condiţiile de reacreditare, Comisia pentru avizare profesională a CFZRO emite decizia de reacreditare, prin care decide menţinerea sau schimbarea categoriei de furnizor de EMC în care se încadrează acesta, precum şi tipurile de forme de EMC pe care le poate organiza.
În cazul respingerii cererii, se comunică solicitantului decizia motivată.
Furnizorii de EMC care au fost acreditaţi pot solicita reacreditarea cu 60 de zile înainte de data expirării acreditării.
În cazul în care solicitarea reacreditării nu este efectuată în 60 de zile înainte de data expirării acreditării, furnizorii de EMC trebuie să îndeplinească procedura de acreditare.
Reacreditarea este valabilă 12 de luni de la data acordării.
DOSAR REACREDIATRE furnizori de EMC
- Cerere de acreditare sau reacreditare (descarcă);
- declaraţia pe propria răspundere a persoanei desemnate cu privire la menţinerea condiţiilor avute în vedere la acreditare, respectiv ultima reacreditare, în original;
- documentele ce atestă modificările intervenite de la acreditarea iniţială, respectiv ultima reacreditare, în copie;
- autorizaţia de liberă practică/certificatul de membru şi avizul pe anul în curs care atestă dreptul de liberă practică al formatorului implicat în furnizarea formelor de EMC, precum şi documentele de calificare didactică ale acestuia, după caz, în copie şi traduse autorizat în limba română, după caz;
- fişa de autoevaluare a activităţii educaţionale desfăşurate, completată conform normelor în vigoare, (descarcă);
- dovada achitării taxei de reacreditare.
Documentele depuse în copie vor purta menţiunea “conform cu originalul”, numele în clar şi semnătura solicitantului/persoanei desemnate.
TAXE
Taxa de reacreditare furnizor EMC – 500 Ron
Taxa se achită numai în contul CFZRO: RO58BRDE410SV97037454100, deschis la BRD-Groupe Societe Generale – Sucursala Carrefour Orhideea București, prin transfer bancar sau ordin de plată.
La detalii plată se va menționa Motivul Plății (Ex: Taxa acreditare furnizor EMC).
Sunt exceptate de la plata taxei de acreditare/reacreditare: colegiul naţional, colegiile teritoriale din cadrul CFZRO, Ministerul Sănătăţii sau unităţi aflate în subordinea, sub autoritatea sau sub coordonarea acestuia, instituţii/unităţi de învăţământ superior acreditate şi editurile acreditate de Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice (CNCS)/Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice din Învăţământul Superior (CNCSIS).